asså jag bah STRESSAD!

På torsdag ska jag hålla ett argumenterande alt. säljande tal i svenskan. Jag har inte kommit på ett ämne än! VÄÄÄRT!
Sen så har vi ju visningen på fredag, och jag är verkligen inte klar med allt dit heller. Och idag när jag skulle sy klart plagg nr 1. så bah: NEY, fult fult fult. Så jag ba sket i det och började på något helt nytt = en klänning!!!!!
Så idag har jag slitit som ett djur med denna skapelse, och jag är äntligen klar!
Har bara lite annat shit kvar.


Juste, glömde ju pizza recensionen, så vi kör den nu.
Märke: Grandiosa
Sort: Gudfadern
Innehåll: Tomatsås, ost, vitlök, pesto, lök, tomat.
smaktest (1-10): cirkus en 4a!
Slutsats: Jag är inte ett stort pizza fan, men om jag ska äta pizza föredrar jag en från en pizzeria. Denna var dock en helt okej en, för att vara butiks pizza alltså. Inte helt okej jämfört med en från en pizzeria. Dom är mycket godare och tunnare!
mumz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0