död

Jag går och hyr film, träffar mi, går hem till henne, ser skiten som var ganska bra, går hem. Kommer på att jag inte tog nycklar med mig. Mina päron sover, ringer min brorsa, han är inte hemma och skulle inte komma hem heller. Han ba jag tror mitt fönster är öppet. Jag går och kollar, och det är det.
Han bor i källaren. Fönstret är liksom under marken med en liten "vallgrav" runt. Jag klär av mig "naken" och slingrar in, tror att hans säng är under mig. Det var den inte och jag ramlade ner på golvet = AJ!

Fast asså, nu mår jag ju bra. Inga värre skador.
Lyssnar på cocorosie, det är bra. Tänker på hur livet var förr, och hur det är nu. Mycket har hänt och mycket kommer antagligen att hända. Förövrigt vill jag gå till den nya humana. Man ba, vem kollar på kläderna när ni delar ut fri öl och det är ca 875896449367484 st människor på cirka 40 kvm.
Mi var där idag dock. Hon sa att det var ganska schyssta "grejjer".

PUzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0