saker jag gillar:

  • Att lyssna på musik
  • Att vara riktigt ofräch och ligga hemma i sängen hela dagen, för att sedan avsluta den med en lång dusch.
  • kombinationen cigg+alkohol
  • cigg
  • alkohol
  • kombinationen mat+cigg
  • mat
  • allt som är gott
  • fina saker
  • kläder
  • skor
  • smycken
  • mobiltelefoner
  • fina vänner
  • elizabeth arden 8 hour cream
  • carmex
  • storstäder
  • att känna mig snygg
  • bra betyg
  • tv
  • maria montazami och hennes mamma
  • klaga
  • när jag har rätt
  • att jag slutat bita på naglarna
  • beskiver
  • när det är rent på mitt rum
  • färga och klippa mitt och andras hår
  • sy
  • min symaskin
  • min tv
  • att duscha
  • tvätta håret
  • nya strumpor
m.m.

Kommentarer
Postat av: molly

maria montazami och hennes mamma <3

2010-03-21 @ 02:27:22
URL: http://andsoweran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0